Merdumgirize Çocuk gelişimi okuyorum. Soru şu; 0-2 yaşında bebeğin hastanede yatmak mecburiyetinde kalsa hastanede onun için nasıl düzenlemeler yapardın? 3-6 yaş ve 7-11 yaş için de yazabilirsiniz 💜💜💞💞💞
Yigitannesii Merdumgirize şuan 10 buçuk aylık 2 kere hastanede yattik devlet Hastanesi’nde. Kesinlikle bebek yatağı isterdim. Kocaman hasta yataklarinda hiç rahatı olmadı döndü mü düşecek mi korkusu vardı