O zaman biz 3 aylıklarin erken baslamis epey. 4. Ayda da devam ediyor demek ki:((( tek yapacagimiz sey sabretmek… ben iki gunde bir banyo yaptirmaya başladım, biraz da olsa etkili oldu. Daha fazla uyumaya başladı. Her ne kadar yarim saatte bir uyansa da uyudugu yarim saatlerin sayısı arttı:) başını okşayın, biraz da olsa uykularına etki ediyor