Merhabalar Artık bebegim de bende cok yorulduk 6 aylık oldu hala kakasını cok zor yapıyor bagırsaklarında asırı gaz var diyor doktor maflor(probiyotik) verdi günde 6 damla cok sey kullandık hiç birsey fayda etmedi sizce bunun faydası olur mu kac güne fayda görürüz cok ıkınıyor aglıyor dogdugu günden beri böyle kolik ama neden hala gecmiyor uyku denen seyi unuttuk yavrum cok acı cekiyor 😓😓