ahsensezinfirat Rotarix aşısını anneme aldırmıştım yaklaşık 15 gün oluyor eşim covid çıktı vs derken annemlerden aşıyı alamadım oda ısısında saklamışlar buzdolabında değil bi sorun olur mu bilgisi olanlar yazarsa sevinirim
Lulemom ahsensezinfirat eczaneden alırken bile buz kalıbıyla veriyorlar. Üzernde de 2 derecede saklayın yazıyor. Yani buzdolabında. Oda ısısında bozulmuş olabilir
minabebek ahsensezinfirat malesef olmaz artık imha edin aşılar soğuk zincirdir normal şartlarda bile eve getirdiğiniz takdirde iki buz aküsünün içine koyup dolapta saklamak lazım oda kısa bir süreliğine gün içinde yapılır hastane ve eczane aşı dolapları farklı oluyor derece ve soğukluğu keşke rica edip dolapta saklattırsalardı aldıkları yer 😕
Kk41 ahsensezinfirat çöp maalesf. Soguk zincirden ayrılmamalı . Eczaneden alınca buz küpüyle verirler hemen gidip yaptırılır
Lulemom ahsensezinfirat aynen bence kullanmayın. Biz hemen yapacaz buz kalıbına gerek var mı ki dedik. Olsun siz alın nolur nolmaz demişlerdi
ahsensezinfirat minabebek yaa çok üzüldüm ucuz birşeyde değil ki yazık oldu teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için
Deletedmom5284 Eczaneden alırken buzla verdiler hemen götürün bekletmeyin dediler sonra biz yaptıramadık aşıyı işimiz çıktı eczacıya teslim ettik üstüne adımızı yazdı aşı zamanı tekrar gidip aldık
Elifcinargul ahsensezinfirat malesef bozulur ben eczaneden aldım ellerinde buz yoktu en fazla 20 dakike içinde kullanacaksan vereyim yoksa vermem dedi
Ebruuuuuuu ahsensezinfirat dolapta olması lazım canım ben sağlıkocağına giderken buzla götürdüm eczacım öyle dedi