Fatmaasel Milaaa sallama pış pış falan yapiyormusunuz yada emzirirken falan uyumuyor mu.aslinda 1 buçuk aylık bebeğin kendiliğinden uyuması lazim huysuzlugu falan mı var çok zorlandığı zaman ılık duş iyi gelir bide kundaklayip sallamak ama havalar sıcak bebek vücudu kızarır benim kızım kışın oldu kundaklayip sallardim benimki de çok zor uyurdu herşeyi denerdim en son eve salıncak kurdum onda iyi uyuyor su an 6 aylık hala salıncak uyutuyorum
ZMzehra Milaaa canım benim bebeğim de aynıydı. Gatta bir de ağlıyordu hep. Tabi gaz ve kaka yapamama problemimiz mevcuttu. Şuan 2,5 aylık ve 2 aylık olunca yerli yerine oturdu. Düzene giriyorlar. Naparsan yap işe yaramaz pek. Zamanla düzene giricek canım.
Burcin93 Milaaa gazı vardır belki açtır gaz masajı filan yapın fön makinası sesi deneyin bide benim bebeğim öyle uyuyor
Gayeunal Bende üstte kalayım benim bebeğimde 44 günlük gündüzleri çok zor uykuya dalıyo uyandımı bi müddet uyumuyor
Milaaa Fatmaasel emzirirken uyuyakalıyo yatağına yatırınca hemen uyanıyo sonra hiç uyumuyo kaç saat. Yenidoğan bebekler 18 saat falan uyurmus benimki 8 saat bile uyumuyo
Dyg07 ZMzehra merhaba kaka sorunu bizde de var gündüzleri assla uyumuyor aslaa kakasını yapamıyor şuan 50 günlüğüz 🤦🏻♀️Lütfen bir öneride bulunun bana da🙏🏻
Milaaa Burcin93 hepsini deniyorum yok banamısın demiyo. Gazı çıkıyo aslında ama tam çıkmıyo mu bilemiyorum
Fatmaasel Milaaa büyük yatakta yatarken emzirmeye çalışın uyuyunca zaten memeyi bırakır sizde onu orda öylece bırakın uyusun
Seraycu Benim bebegim 47 gunluk, ayni sizin gibi bir uyku sorunumuz vardi her gün çok az ıhlamur iciriyorum. Biraz iyi geldi, gazina da yardimci oldu..
Seraycu Milaaa evet veriyorum. Dogal yapragi demleyip bir cay kasigi veriyorum bazen mamasina karistiriyorum.. Eger cok gaz sorunu yasiyorsa ihlamuru demlerken 2 3 tane corek otu da atiyorum icine. Ben bir sorun yasamadim ama tabi alerjik bir durum olma ihtimali varsa denemeyin derim.
Minikpirincim Dyg07 canim sabahlari zeytinyagi icir poposuna da sur. Biraz da su ver. Eger devam ederse doktora git mutlaka lagman verir rahatlar bebis gecmis olsun
ZMzehra Dyg07 canım yarım çay kaşığı hakiki zeytinyağı vermemi söylemişti doktorum ben onu da verdim bir de biogaia damlasını verdi doktorum onu veriyordum çok iyi geldi bu sayede her gün kakasını yapabiliyordu
Minikpirincim Milaaa hicbirsey.. o kadar arastirmama ragmen caresini bulamadim bu yeni nesil uyumuyor arkadasim. 41 gunlukten beri uyumuyoruz 9 aylik olduk hic kafani yorma alismaya calis