İyi akşamlar
Geçen çarşamba eşimin aılesı benım ailem beraberdık
Benım babam persmbe belirti verdi ve korona oldgnu ogrendık
Ve bız kaynvaldmde kalıyoruz. Babamlı temastn 3 gun spnra Bu cmtsı kaynvaldm ateslendı ve bugun poztıf oldgnu ogrendk. Sımdı evde hepımızız 18aylık oglumda var evde kaynpederm esımn teyzesı kaynım ben ve oglum varız. Kaynvalıdm yatakodasında sımdılk bızde belirti yok hepmz uc asılıyz. Ama sızce oglum ckk virüse magruz kalır mı. Yanı ben hepmz pozıtıf dusunyrm ama kafam karmakarısık