Kızlar merhaba, 11 gün önce normal doğum yaptım. Ne yazık ki zor bir doğumdu. 24 saat sancının sonunda yarık ve kesi ile doğum yapmış oldum. Ancak ödemim ve dikişlerim hala %100 geçmedi. Dikişlerin geçmemesi tamam ama ödem için uzun bir süre değil mi? Bu hafta kontrole gideceğim ama gerçekten çok yoruldum hala totomun üzerine oturamıyorum. Daha önce bu tarz birşey yaşayan var mı acaba?