Prettymom Bebeğim 50 günlük ev sıcaklığı 22-23 derece oluyor. Nasıl bir uyku tulumu almalıyım? Cok pahali olmasın istiyorum ama bebeğim de rahat etsin istiyorum.
Kuzeybabyy Prettymom terleyen bir bebeğiniz varsa pamuk pazen tavsiye ederim didababy trendyol veya instagrama bakabilirsiniz
Dyldrm Prettymom lcw aldım 2.5 tog olanı çok soğuk olunca sadece içine uzun kollu zıbın giydiriyorum hava iyiyse de kısa kollu zıbın
Prettymom Ecemcansuc tog değerini göremedim sitede aldığınız ürünün linkini atma imkanınız var mi rica etsem.
Mmrryy Ecemcansuc kaç aylık bebeğinize kaç beden aldınız acaba. Ben seneye de giysin diye büyük alayım diyorum ama bu sefer de rahat edebilir mi
Prettymom Kuzeybabyy trendyolda görüp favorilerime almıştım emin olamadım güzel midir diye fiyat olarak da aşırı yüksek değildi öneriyorsaniz alabilirim teşekkür ederim ❤
Kuzeybabyy Prettymom kesinlikle öneririm sıcacık tutuyor terletmiyor ince bir pijama takımı giydiriyorum. ♥️
Mmrryy Prettymom açıklamalarında kalın yazıyor bunların. Ben de tog yazmıyodu kalın yazan bi uyku tulumu aldım. İadeedicem ev sıcaklığım 23-24 benim de. 1,5 ya da 1,7 tog almam gerekiyormuş. 2,5 tog sobalı evler için falan yazmışlardı burda
Ecemcansuc Mmrryy ben 5 aylıkken aldım kızıma 6-12 ay aldım şuan 6 aylık kızım biraz büyük geliyor ama büyük olması çok çok rahat oluyor