Merhabalar. Kızım 3-4 yaşına geldiğinde kreşe vermek istiyorum normal de 69-74 arası verilmesi daha doğruymuş ama çoğu anne çalıştığı için önceden veriyorlarmış. Çocuğun gelişimi vs etkin oluyormuş. Çok iyi geliyormuş kreş. Ben de nasipse boşanınca , babasının verdiği nafaka yetmeyeceğinden çalışmak istedim. Bunun için de kreşe vermek istedim. Ama asla kıyamıyorum. Markete gidip geldiğim de bile koyamıyoruz saatlere öpüp kokluyorum. Siz nasıl tecrübeler edindiniz ? Ne yapacağımı şaşırdım 😢🤲