8 buçuk aylık kızım çok hasta ateşi var iki gündür boğazı kızarmış enfeksiyon dedi doktor ateş düşürücü kullanıyoruz ama hiç iştahı yok 5 saattir çiş yapmadı bile arada bi emiyo bir iki çekiyo tamam napcam böyle kızıma bişey olur mu 3 saat boyunca hiç susmadan ağladı şuan uyuyor ve uyumak istiyor emmek istemiyor en son 6 da biraz emmişti çok az başkada bişey ne yedi nede emdi nolur akıl verin napayım ilk defa böyle olduk tecrübesizim canım çok acıyor iki gündür hiç uyumadım bile sürekli ateşini ölçmekten kızım be zaman iyi olcak 🥺