Sağlık ocağının verdiğini niye kullanmıyo bu insanlar anlamıyorum herkes saf bir siz zekisiniz sanki hayır maddi durumu iyi olanlar genelde sidefer falan alıyo tamam varki alıyo ama yani madem alım gücünüz yok niye çocuğunuzun sağlığını riske atıyorsunuzki zaten kabız oluyosa ilk başta ediyo sonra alışınca düzeliyo yada çözümü var en azından zeytinyağı yulaf ezmesi falan yaparsınız çok işe yarıyor bunlar aslında tepkim size değil çünkü burda herkes sağlık ocağının verdiği damlayı kötüleyip duruyor annelerde etkileniyor sonuç bu işte keşke herkes çok bilmese