Askmetinoktay merhaba biz de 17 aylığız bundan hemen hemen 3 ay oldu genel kontrole için gittik kandır demirdir vs bakıldı sizin hesap bizimkisi de çok çok düşük çıktı doktor bize de anemiden falan bahsedip yüreğimizi ağzımıza getirdi bende sizin gibi sağlık ocağının kan ilacını kullanmadım sonra da akıl edip gidip başka da almadık kendimiz de problem olduğunu görmedik çünkü. Doktor ertesi gün tekrar kan istedi sabah erkenden , ilk kan verdiğimiz gün öğleden sonraydı birazda rahatsızdı oğlum ertesi gün tekrar verdik o kadar da düşük çıkmadı laboratuvar da sıkıntı olmuş galiba. Size tavsiyem tekrar erken saatlerde vermeniz ve ilacı düzenli kullandık ferrum verdi bize de çok şükür düzeldi 2 ay kullandık şimdi tekrar verdi bi iki ay daha kullanın diye hala kullanıyoruz. Akdeniz anemisi taşıyıcısının tek sıkıntısı taşıyıcı olan başka biriyle evlenemiyor herhangi bi problem yok yani çocukta doktorların sivri dilleri korkutmasın bende gözlerim dolu dolu çıktım doktor odasından ilk gün korkmayın düzenli kullanın 2 ay sonra tekrar baktırın rabbim şifasını verir 🌸