Arkadaşlar 35 günlük bebeğim var sadece anne sütü veriyorum emzirdikten sonra emzik istiyo acaba doymuyor mu diye tekrar veriyorum memeyi bu sefer almıyo ağlıyo ama emziği verdiğim zaman onu rahat bir şekilde alıyo kafam karışıyo birde bazıları emzik mideyi çalıştırır acıktırır diyor kimiside emzik tokluk hissi yaşatır diyo acaba hangisi doğru?