Nlygms ahhh ahh hep o dönemler geliyor, bizimkisi 21 aylık hala öyle. Önüne tabağı koyuyorum o bi kaşıkla oynarken ben de ağzına sokuyorum. Ya da kitapları var onlardan kuşları böcekleri gösterip yediriyorum, baktım hiç yemiyor kuru ekmek ayran valla sonra akşama acıkıyor yiyor yemeğini. Ya da sebze mücveri yapıyorum önüne koyuyorum kendi seviyor yemeği. Doktorada demiştim 12 aylıkken ne yaparsam çıkartıyor diye bana demişti ki, kaşığı ver eline alışsın kaşık reddi gitsin demişti. Maalesef dönemler hiç bitmiyor diş ağrısı, atağı. Hiç hırpalamayın kendinizi ayran,yoğurt,kefir bir öğün mama yerine geçiyor yemediği zaman onla geçiştirir bizimkiside mama alıyor