Asl00 Bebeğim 1 aylık kakası sarı bildiğiniz köpük gibi devamlı ağlıyor ayaklarını kasıp yapmakta çok zorlanıyor doktora gittim testler normal çıktı bu durumu yaşayan varmıdır anne sütü ile besleniyor
Goktugummm Asl00 bizdede oluyordu zaman zaman geçiyor uzman doktor bişi demediyse korkma yediğin birşeyden olmuştır
2209 Asl00 tabiki normal. Gazdan bacaklarini yukari cekerek aglarlar. Bi gaz damlasi kullanmanizi.oneririm. gaz cikarma.sekilleri var onlari uygularsaniZ rahatlar bebeginiz. Ayrica sizde yedikerinize dikkat edinki cok gazi olmasin bebisinizin :)
Asl00 Ya gaz damlası nurse harveys aldım fayda etmedi yediklerime dikkat ediyorumm mabaj yapıyorum ama ne yapacağımı şaşırdım 😢