Bebeğim iki gündür ateşi 38,38bucuk elleri sürekli ağızda yanakları kızarık diş olabilir diyorum calpol veriyorum ılık duş aldiriyorum 37ye düşüyor iki saat sonra geri çıkıyor diş kusma yapar mı yoksa ateşten mi kusuyo olabilir hastaneye de goturemiyorum şahsi arabam yok eşimde burda değil ne hikmetse arıyorum taksi de yok sabah olsun hemen özele götürecem uyuyo uyku arası sıçrayıp agliyo