Merhaba Anneler,
3 aylık bebeğimle emzirme sıkıntısı yaşıyorum. Bebeğime akciğerinde solunum yetersizliğinden benimle beraber 1 hafta yatış verdiler. Hastaneden çıktıktan sonra memeyi reddetmeye başladı hastaneden çıkalı 3 hafta oluyor bu 3 hafta içersinde 5 dakika boyunca emiyor sonra ağlamaya başlıyor memeyi itiyor mecburen emzirdikten sonra 2 ölçek mama veriyorum 🤷♀️ Desteğinizi rica ederim