3 ay 20 günlük oğlum ilk zamandan beri karın üstü egzersiz yapamıyoruz koyduktan sonra ne yaparsam yapayım 15-20 saniye sonra yüzünü kapatıp çığlık çığlığa ağlamaya sinirlenmeye başlıyor mecbur almak zorunda kalıyorum sakinleşince tekrar koyuyorum yine aynı şekilde ağlıyor karşısında çıngırak tutuyorum ilgi çekecek oyuncaklar Kitaplar gösteriyorum ama durmuyor hiç sevmiyor var mı bizim gibi olanlar