hlyates Merhabalar, 14 günlük bebeğimin kol altı ve boyun çevresinde İsilik oluştu. Neden olur ve nasıl geçirebiliriz, bunu yaşayan var mı aranızda?
Duzelirbeeeeee11 hlyates duş almasi ve nemlendirmeniz lazım sicakdan uzak tutun mustela kullanabilirsiniz daha bol kıyafetler tercih edin bebeğinize benim kızımda da egzama var
hlyates Busragokceberra tek başıma alışamadım hala o yüzden iki günde bir anne yardımı ile yaptırabiliyoruz
hlyates Duzelirbeeeeee11 çok geçmiş olsun egzama daha kötü. GöbeK kordonu yüzümden geç yıkamaya başladım şuan iki günde bir yıkıyorum nemlendirici de kullanıyorum. Bebeği çok sarıp sarmalıyordum ona biraz daha dikkat edince şuan isiliklerin hafiflediğini fark ettim 🙏🏻