Sidraeliz Ek gıdaya doktorumuz 5. Ayında başlayabilirsin dedi başladık başlayalı su içiremiyorum bu sorunla karşılaşan var mı nasıl çözdünüz
Minikkoala1 Sidraeliz benim kızımda içmezdi her türlü biberon suluk denedim içmedi. Bardakla özenerek içti sanırım. Ama 1 yaşına kadar içmedi.
D-G-Damla55 Sidraeliz bende tam bu postu yazacaktım sen yazmışsın biz 9. Aylık olacağız halen su içmiyor hiç mi için yanmıyor kızım diyorum deli oluyorum
Ipekada34 D-G-Damla55 10 aylık al benden de o kadar valla bizim kız da içmiyo bardakla özendi bi ara onu da bıraktı simdi kaşıkla icirmeye çalışıyorum zor şer 🥴😒
Minikkoala1 Sidraeliz evet tabi. Şimdi 2 yaşında ve içmediği suyu içiyor ama dediğim gibi bardak kullandım ben en son öyle içti. Farklı suluklar deneyebilirsiniz
Sidraeliz Minikkoala1 denemekte fayda var ama benimki bardakta da içmiyor gün içinde sık sık teklif ediyorum yine aynı