Merhaba bebeğim 7,5 aylık dünden beri diş çıkarma belirtileri arttı gece neredeyse hiç uyumadı sık uyandı sık emdi çok huzursuz her şeye ağlıyor çok çabuk sinirleniyor ihtiyaçlarına cevap veriyorum ama sizler neler yapıyorsunuz yaptınız merak ediyorum 🙂 sizin bebeklerinizde nasıl geçti geçiyor neler yapıyorsunuz rahatlaması için 🥰