Z44 canım umarım kötü bişi değildir ama doktora gitmen lazım en doğrusu. Ailemde bu konuda kötü bir tecrübe var. Detaylarını yazmayacam. Benım de kolumda gecen sene fark ettim, şükür MR sonucum temiz çıktı. Sende geç kalmadan doktora git. Umarım önemsiz bişeydir.