Beş aylık bebeğim akşam sekizde uyutuyorum ama on dakka arayla ağlıyor tekrar sallıyorum uyıyor on dakka sonra tekrar ağlıyor üç dört kere böyle yapıyor sonra dalıyor iki saat falan uyuyor neden başlarda böyle yapıyor sizce çok yoruluyorum çok üzülüyorum artık neden benim de bebeğim başkaları gibi gece iki defa değilde yüz defa kalkıyor 😞😞