Anneler gorusleriniz benim icin cok mühim bebegim geceleri surekli agliyorak uyanıyor. Doktora götürdüm dis olabilir dedi fakat iki aydir gecmiyor tetagil ve zeytinyagli karanfil falan uyguluyorum dis olsa rahatlatır diye düşünüyorum idrar yolu enfeksiyonu yapabilir mi birde piyoleseptil kullanan var mi etkili bir ilac mi simdide coook tesekkur ettiimm🤍