Eymeniko16 Karaca kullanıyorum aman aman da memnun değilim ama yine de güzel. Normal hamurları çok güzel yoğuruyor, kaymak gibi oluyor kısa sürede. Kek çırpma aparatı en dibe kadar inmediğinden sanırım yumurta ve şekeri koyunca başta iyi çırpamıyor. Kendim biraz çırpıp sonra makineye çırptırıyorum. Hemen de köpürtmüyor el mikseri ile daha kısa sürede yapıyorum.