Zeynepkubra61 Arkadaşlar 20 lik dış çektirdim alt cene 2 dakika çektiler ama 5 gün oldu hala ağrı var normal mi
Teemo07 Zeynepkubra61 normal diye hatırlıyorum. 2 tane çektirdim. Biri ameliyat şeklinde biri normal çekim. 10 gün açamadım agzımı agrıdan. Doktor eliyle açtı valla zorla dikişleri almak için.
Zeynepkubra61 Teemo07 sizede geçmiş olsun benimde 2 tane çekildi ikisi de normal çekildi dikişsiz ama ağrı oluyor işte teşekkür ederim yorumunuz için 🙏
Teemo07 Zeynepkubra61 geçmiş olsun. Biraz dayanın, ben 4 saat arayla agrı kesici içiyordum. Arvales iyi geliyor.