SuPerisiiii 1 yaşında 2 uykusu vardı oğlumun, o dönem daha yeni yeni yürümeye başladığı için oyun çiti almıştım hem içinde güvenlice oynuyordu, mutfaktaysam mutfağa taşıyordum nerede iş yapıyorsam oraya götürüyordum. Hem de içinde sıralıyor tutunuyordu ama hiç yalnız bırakmadım içinde, yalnız bırakacaksam park yatağına koyuyordum yanına sert olmayan oyuncaklarıyla, havalar ısınınca 1,5-2 saat aşağıdaki parkta vakit geçiriyorduk gelince banyo yemek uykusu geliyordu hemen, soğuk günlerde ise aktivite kitapları almıştım gerçi yürümeye merak salınca kitaplara hiç bakmaz olmuştu ama, oyuncak mutfak almıştım çok hoşuna gitmişti, oyundan pişirip taşırmak, bazen hamurun fazlasını falan veriyordum oynasın diye, plastik mutfak gereçlerini seviyordu bir de elektrik süpürgesine aşık olduğu için fisher price’ın elektrik süpürgesini almıştık aynı sesi de çıkardığından mutluydu. Arada telefondan çocuk şarkısı açıp orada geçen hayvanları parmak kuklalarla oynatıyordum ona da bayılıyordu. Ama en en sevdiği şey çekmece karıştırıp dökmek, ben de zarar verecek şeyleri boşalttığım bir kaç çekmece dolap bırakmıştım ona gönlünce dağıtıyordu