İyi aksamlar hanimlar..Bir normal ,son olarak iki sezeryan doğumum var.ikinvi sezeryan yedi sene sonra oldu..3 ay önce doğum yaptım.asiri ağrı var şişte aynı zamanda..evet usutunce,ağır kaldırınca vs etkileniyor ama bu çok başka..kadın hastalıklsrina randevu aldım. Başka bir nedeni olmuş olabir mi? Birde ağrı kesici dışında napmaliyim ?