Dolores geçen sene ben de öyle aldım, bizim evimiz soğuk değil sizinki gibi falan bana kalın gelmişti. Tabi ki üzerimize örtsek üşürüz ama bu direkt giyildiği için sıcak tuttuğunu düşünüyorum. Ben çünkü yorgana sarılıp yatsam su gibi terliyorum. Benim oğlum da terliyor kalın giyince. Velhasıl o 2,5 tog olanı kaloriferler yanmazken kullanıyordum. Bu sene 1,5 aldım ebebekten rahatça giydiriyorum zıbın üstüne. Daha çok giydirirsem terliyor. Kaloriferler sönünce de içine pijama giydireceğim soğuklarda. Çok sıcağa da alışsın istemiyorum hemen hastalanır diye, zaten sıcağı hiç sevmiyor hemen uyanıyor.