Aşağıdaki tabağı beğendim tek tek ayrılıyo falan. İlerdede kullanırım diyorum. Ama ilk ek gıdaya geçişte illa derin kase gibi mi olmalı ? Yoksa bu da iş görür mü. Çok tabak çanak almak istemiyorum. Eğer bu iş görür derseniz bi bunu alıcam. İlk zaman için kase kullanışlıysa kase alıcam
