Atlasalinandme Merhabalar, bebeğim 65 günlük . Son 1 haftadır ciddi gaz sorunu yaşıyor, gaz gelince avaz avaz bağırıyor. Bugüne kadar hiç böyle olmadığı için damla filan kullanmadık.. Kullanıp memnun kaldığıniz gaz damlası var mi.
Atlasalinandme Ucmelek iyi geleceğini bilsem sorun değil de her damla her bebeğe iyi gelmiyor, inş bizde iyi geleni buluruz.
Busra2326 Atlasalinandme mommys bliss ben kullanıyorum biraz pahalı ama cok iyiiii kullanan herkes memnunn ben cok memnunum ♥️🙏🏽
Atlasalinandme Busra2326 her damla her bebeğe iyi gelmiyor, inş bizde iyi geleni buluruz. Bunu duydum baya
Yasemin08- Atlasalinandme bebeğim 3 aylık valla bir sürü damla kullandım çokda para verdim hepsine ama bizde metsil işe yaradı. Sabah,öğle.akşam ve gece beslenme sonrası 8 damla veriyorum.