Siz de her akşam bebeğiniz uykuya yatınca kendinizi muhasebeye çekiyor musunuz 😭 1 yaşında her akşam uykusundan sonra neden gündüz fazla oynamadım neden bugün kitap okuyamadım neden şurda kızdım diye kendimi yiyorum 😭 neden uyusun diye ısrar ettim kendimi zorladım işte uyudu özledim diyroum 😭 her gece kendime söz veriyorum daha fazla zaman ayırıcam telefonu elime daha az alıcam diyorum ama yok ertesi gün yine aynı 😑 normal mi bilmiyorum siz de böyle misiniz 😊