Canım kızım 10,5 aylık b menenjiti üç doz yapıldı hiç ama hiç ateş olmadı sadece aşı yerinde aşırı şişlik oluyor ve üç hafta kadar sürüyor şişlik tabi her bebekte ateş olmucak diye bi kaide yok. Olursa da önlemini alırsın korkma hiçbişey olmaz. A menenjiti de bir yaşından sonra tek dozluk olarak yapılıcak