Ktyklc Merhaba oğlum 4 aylık alerji testi yapıldı yüzüne bant yapıştırdılar bu bantı cıkarınca cok kızarıklık oluşmuş yaklaşık 8 saat oldu cıkartalı hala kırmızı gecermi bu iz kalırmı acaba basına gelen var mı