Deletedmom_20 Durup durup gözlerim doluyor ne ara büyüdü daha dün gibi kucağıma ilk alışım. Bir insan yetiştirmek onun her anına şahit olmak ne güzel bir duygu.O minicik dişini seve seve bir hal oldum 😇
selinkp Deletedmom_20 yaa ne güzel benim oğlumunda dişi şişmiş ama hala patlamadı ateşlenme felan oldu mu sizde kaç aylık bebeğiniz nekadar sürede patladı acaba dişi?
Mavisanasi Deletedmom_20 ayy kızımın ilk dişini annem görmüştü söylediğinde oturup ağlamıştım sürekli boyle ısırasim geliyordu kızımı ay senin dişin mi çıktı die die simdi 3.dişini çıkarıyor cok değişik duygu
BegumIscanTunc Deletedmom_20 hayırlı olsun darısı diğer dişlerine bizde 6 ay 9 günlüğüz diş evresinde ve aşırı huysuz ne bulursa ağzında dezenfekte etmediğim şey kalmadı
Deletedmom_20 selinkp 7 aylık oldu. Yok ateş falan olmadı çok şükür bende görünce şaşırdım hatta. Ama geceleri çok huzursuz 10 dakikada bir ağlayarak kalkıyordu bundanmış demek
selinkp Deletedmom_20 bizimki 7 ay 22 günlük ama hala patlamadı çocuk dişçisine götürdüm bir iki haftaya patlar baya şişmiş dedi beklemedeyiz 🙏🏻😩
Deletedmom_20 Mavisanasi bende öyleyim ya durup durup anneeem senin dişin mi çıktı yerim ben onu diye seviyorum çocukta bakıyor ne diyor bu acaba diye 😄banada eşim söyledi ben görmemişim 🤭