Merhaba. Oğluma 1.yaş gününde duplo tren almıştım açıkçası o zamanlar çok ilgi duymadı ama 16 Ayından sonra gözle görülür bir şekilde lego lara ilgisi oluştu. Pilsan marka normal lego hediye gelmişti. Önce onunla oynadı. Sonra treni çıkardım. Onunla da baya oynuyor. Seviyor takmayı çıkarmayı sürmeyi, kediyi gezdiriyor, makinist yapıyor falan oynuyor baya. 2 hafta önce de kepçeli bir seti var duplo nun. Onu aldım. Ona da bayılıyor operatör e de isim koyduk, Seyfi diye 😊 yük taşıyor sürekli ordan oraya. Çok eğleniyor. Bir kaç set daha düşünüyorum ama fiyatları malum…