Sonsuzmutluluk Merhabalar sol göğsümde mastit oluştu dün akşamdan beri ara ara ateşim çıkıyor ve vücut ağrım var hastaneye gitmeden evde geçermi bu illet ya kar yağıyor 2 çocukla çıkmak istemiyorum geçermi evde illa hastaneye gıtmelimiyim.
Durukusunannesii Sonsuzmutluluk cnm ağrın ve ateşin içi parol içebilirsin bol bol emzirir ve sağ ayrıca sıcak duşa gir göğsüne sıcak suda bastırarak masaj yap . Benim öyle gecmisti
Bsradskran Sonsuzmutluluk ben evde geçirdim parol iç mutlaka . Göğsüne sıcak havlu koy emzirirken kitleleri ezmeye çalış emmiyorsa pompayla sağ . Çok geçmiş olsun
sadeturkvatandasi Sonsuzmutluluk ben mastit olmadım ama kanallarım tıkanmıştı acile gittim göğsüm yanıyordu ve acıyordu doktor eliyle sağım yaptı biraz o rahatlattı sen evde devam et dedi eve geldim sıcak duşa girdim tutabildiğim kadar sıcak su tuttum göğsüme sonra doktorun yaptığı gibi yapmaya çalıştım beceremedim hiç süt gelmedi halbuki doktor yaptığında iki metre ileriye fışkırıyordu sütüm😂 sonra zeytinyağı sürmek aklıma geldi tüm göğsüme sürdüm böylece elim kolayca kayıyordu göğsümden ve yapabildim çok rahatladım sonra hemen bebeğine ters emzirme yaptım sonra normal emzirdim hep ilk o göğsümü verdim derken iki güne düzeldi
Sonsuzmutluluk Durukusunannesii teşekkür ederim. Parol alıyorum düşüyor yine çıkıyo 38.5 civarı halsizlik ve ateş var antibiyotik ve serum şartmı bu durumda zamanla düşermi ateşim sağım yapıyorum sıcak uyguluyorum.düzelirmi bu durum hastaneye gitmeden ateş de olunca sıkıntıya girdim
Durukusunannesii Sonsuzmutluluk yani benimde atesim olmuştu en parola geçirmiştim tekrar çıkmıştı tekrar içtim sonra bidaha çıkmadı ateşim ama göğsüm çok kötüydü onuda anca 2 günde geçirdim ben duşta beyaz kalıp sabunla bastıra bastıra masj yaptım 2 günde 3 kere falan yaptım öyle geçti
sadeturkvatandasi sadeturkvatandasi ama tabi mastit normalde antibiyotik tedavisiyle geçiyor bunu deneyin sonuç alamazsanız hemen hastaneye koşun çünkü mastit ciddi bir durum. Geçmiş olsun☺️
Fairytaleee Sonsuzmutluluk Tarak ile o bölgeyi tarayın ben 2kere oldum ates halsizlik yapar.tarak kurtardi beni.birde ters emzirme.
Ayln1613 Sonsuzmutluluk bende de oldu sağ göğsümde ateşim 40 a çıktı parol etkisi geçince ateşim çıkıyordu doktoruma söyledim antibiyotik yazdı hastaneye gitmedim eşim reçeteyi alıp ilacımı aldı ne sağım ne sıcak su benimkini sadece antibiyotik düzeltti maalesef
Gulsahkyc61 Sonsuzmutluluk hemen antibiyotik başlamalısın yoksa ameliyata kadar gidebilir çok zor geçmiş olsun