Selam anneler. İki gün önce 2,5 yaşındaki oğlumun poposunu kaşıdığını farkettim. Ama belli ki çocuğumun canını öyle yakıyor ki yüz ifadesi değişiyordu kaşırken. Hafta sonu için doktora gidemedik. İnşallah yarın en erken tarih e randevu oluşturup gideceğiz. Şunu sormak istiyorum. Çiğ kabak çekirdeği bulamadım ama marketten paket kabak çekirdeği aldım. Dün akşam koydum önüne kırıp verdim bazılarını kabukla verdim üstüne yarım çay bardağı süt içti. Uyumadan önce de taze demlemişim kekik çayından bir iki yudum içti. Sabah tuvalete çıkardım bişey yoktu. Akşam çişe gitmek istedi , biraz da gazı vardı belli ki. Afedersiniz çişini yaparken bi anda ishalmiş gibi biraz çıkardı ama devamı gelmedi. Ama bi anda kaşımaya çalıştı kendisini. İzin vermedim tabi. Baktım bi tane canlı kıl kurdu kıvranıyor makat etrafında.Aldım direkt temizledim seyreltilmiş sirkeyle de sildim. Kaldırdım ki klozetin alt kısmında çok afedersiniz tekrar ince örgü ipi kalınlığında krem rengi birbirine bağlı yumak gibi bişey var. Poposunu sildiğim renkteydi. Dökmüş olabilir mi ya? Sinirlerim çok bozuk kaç gündür. Tuvalet alışkanlığı falan çok güzel aslında. Ellerini yıkar yani sürekli. Sanırım kabuklu elmadan oldu. Normalde soyarım ve içini de oyar öyle veririm elmayı. Son bi kaç kere elmayı yıkayıp öylece soymadan verdim eline. Ben de öyle yedim tabi. Bu arada 5 aylık da hamileyim 😔