alchn
tek kalıyorum uzun zamandir, korkmuyorum.
Çünkü başıma bir şey gelecekse ister 10 kişi olalim, gelir yine.
Başıma gelecekleri önleyecek, her korumacidan daha koruyucu ve her gelecek zarardan daha büyük olan Birini tanıyorum, Ona sığınıyorum.
Zaten O korursa, başka kimsenin korumasına gerek kalmiyor, ihtiyaç olmuyor..
Bismillahillezi la yedurru ma’asmihi şey’ün fil ardı ve la fissemai ve hüves-semi’ul alim.
Bu da reçetesi, yatmadan evvel 3 kez.