6 aylıkken geçirdi hem diş dönemi hem aşı hem kovit aynı zamana denk gelmişti. 3 gün yüksek ateş sonrasında 1 gün tat kaybı. Tat kaybını da meme emmek istememesinden yüzünü ekşitmesinden anladım. Zaten o günden sonra da bi daha meme istemedi. Sağım yaptım. Sonra birşeyi kalmadı. Öksürük filan hiç olmadı sadece ateş ve aşırı halsizlik bi de dediğim gibi tat kaybi benim gördüklerim