_ipekk18 korkma normal bunlar bende çok tedirgin olmuştum hatta doktoruma da sormuştum sorun yok demişti. Yapabiliyorsan dedikleri gibi oturarak emzir ani hareketler yapma. Bir kaç güne rahatlarsın. Çok zorlarsa gazlı bezi bir kaç kat yap kalın olsun biraz soğuk su döküp iç çamaşırına koy soğuk kompres çok rahatlatıyor. Doktorum önermişti.