Bebeğim yaklaşık bir haftadır çok huzursuz sürekli bir bağırma hali , sinirlilik ve devamında ağlama .. birşeylerle oyalanma süresi 4-5dk sonra söylenerek bağırma kızma .. kucağa alıp gezince susuyor onun dışında ıoııııhhhh oaaahhı ıuııuıu modunda geçiyor henüz dişleri de kabarmadı neden bilmiyorum siz de durumlar nasıl??