Egeninincisi besafe isofikli modelini kullanıyoruz, sevmezse diye ikinci el aldık. Dün balıkesirden burdura geldik, beklediğimden cok cok iyi gecti yolculuk 2 defa yemek molası verdik sadece. Yüksek oldugu için dısarıyı seyretti, araba sarsıntısıyla 1 saat kadar uyu hem öğle hem akşamüstü uykusunu, yatıs modunda kendi bişiler yedi oyuncaklarını camın oraya asmıstım onlarla oynastı. Kısacası bana önerenlerden Allah razı olsun diyorum 🥰