Umay3840 6.5 aylık bebsım var ben mutfakta yemek yaparken koyyrm 10 15 dk oynalyo onune de oyuncak koyuyorum bir zararı dokunur mu
Mutluefe Umay3840 ha yerde oturup oynamış ha mama sandalyesinde 6.5 aylık normal saatlerce oturmuyor sonuçta
Bibebisgordumsanki Umay3840 6.5 ay artık oturma zamanlarının geldiği için açıkçası hic dert etmedim. Oturmayi seviyor kendi de yavaş yavaş oturuyor bi saate yakın oturduğu oldu. Ü aylık şu an.
Umay3840 Bibebisgordumsanki benm kızım da oturmak ıstyor canm ama daha desteksiz oturmadiği ıcn terddt ettim zararı dokunur mu diye
Bibebisgordumsanki Umay3840 Yok canım olacağını sanmıyorum zaten desteksiz oturmaya alismasi icin hep destekli oturtarak baslaniyor ya. İcine sinmiyorsa cok uzun süre tutma yine de
BugsBunnyy Umay3840 yoruldugunu dusundugunde bi tik geriye yatir daha rahat olur kucuk cunku tam dikte durur ama arada da oyle tutarsin
Nursena0606 Umay3840 6.ayını dolduran bebeklerin oturabiliyor olması gerekir zaten. Sorun oluşturacak bir durum yok.
Umay3840 Nursena0606 desteksiz oturamıyor yana kayıyor o yuzden korkyrm ne bilm kemikleri filan brsey olur diye
Umay3840 BugsBunnyy tamam canm oturttgmda biraz yana kayıyor o yüzden terddt ettim kemklerı şekil almaz diye krktm
Nursena0606 Umay3840 Yok korkmayın. Çok sert bir zemin değilse sorun olmaz. Ama içim rahat etsin diyorsanız hafif bir battaniye, minder gibi bir şeyler sıkıştırın yanına.