Hanımlar iyi akşamlar 32 aylık bir kızım var benim kızım çok erken konuşmaya başladı cümleler kuruyor bilmiş bilmiş konuşurdu herkes hayran kalıyordu son bir haftadır konuşurken takılmalar başladı bir cümle kuracakken mesela sen diyecek sen sen sen diye tekrarlayıp cümleye devam ediyor yada sadece ilk harfi söylüyor tekrar tekrar çok kötüyüm böyle kalır diye ödüm kopuyor bilgisi olan var mı acaba hafta içi doktora da götüreceğiz ama içim içimi yiyor