İyi akşamlar bebeğim bebek arabasıyla dolaşarak uyuyor sadece evdeyken bir şekilde hallediyorum ama misafirliğe gittiğimde sıkıntı oluyor önceden mamasını içerken de uyuyordu şimdi mamasını içmek bile istemiyor şu an 10 aylık sallayarak uyutamıyorum bir önerisi olan var mı acaba ?