Bebeğim 26 günlük 3 4 saate bir 2 ölçek mama veriyorum gazını çıkardığını duyduğum halde uyku sırasında ıkınıp kızarıyor bugün kakasını çok az yapmıştı ölçü fazla mı geldi bebeğime acaba sindiremiyor mu bide bugün fark ettim karnı şişti biraz gazdan mı acaba