yaseminkcmn Hanımlar bebeğime 3 gündür armut deniyorum. Az önce yedi 3. Günü yanağında kızarıklıklar oldu dudak kenarında kırmızı bir nokta oluştuama vücudunda bir şey yok sadece o. Alerji olabilir mi ne yapmam lazım? Farklı bir şey vermedim başka
_YanakReisinAnnesii yaseminkcmn benim bebeğim alerjikti bizde bal kabaginda öyle olduk özellikle ağız çevresi kırmızı noktalarla doldu alerji doktorumuza sorduğum da alerji de olabilir cildi hassas olduğundan bulaşan kalıntılarda yapabilir alerji olup olmadığını biraz zaman sonra tekrar verip yine aynı şeylerle karşılaşırsın ondan anlarsın demişti
Suzi-12 Gizoooo ay kimse yorum yapmıyor kalkıp hastaneye gidicem en son böule şeyler olduğunda çok pimprikleeniuorum eşimde çalışıyor evde yok 😪
Gizoooo Suzi-12 yani benim bildiğim alerji daha farklı oluyor birde vücudunda oluyor. Ama sen armutu bi kenara yaz verirken gene üç gün kuralı yaparsın. Nefes almasında zorluk vs yoksa hastaneye gitmene gerek yok gene takip et canım yani birde alerjisi olan anneler yazarsa iyi olur hiç yaşamadım
Suzi-12 _YanakReisinAnnesii bi kırmızı oluyor bi geçiyor anlayamıyorumdw az önce artmıştı şimdi silik olmaya başlamış yani sabah armut muz yulaf azcık tarcınlı lapa yapmıştım
yaseminkcmn _YanakReisinAnnesii bende başta her yerine sürüldü acaba artıklar mı yaptı diye düşündüm. Biraz ara verip tekrar denemeyi düşünmüştüm
yaseminkcmn RuzgarMommys başka bir yerinde yok başka sıkıntısı da yok ben de karar veremedim o yüzden
_YanakReisinAnnesii Suzi-12 sıcaktan veya sürtünme kaynaklı falan da olmuş olabilir sen takip et yine de ama bana sıcaktan olmuş gibi geldi sanki , benim bebeğim de sıcaklandığı zaman böyle kıpkırmızı oluyor yanakları
Suzi-12 _YanakReisinAnnesii bugun biraz azaldı ama yinede var böyle dokunduğumdq yanağı pütür pütür olmuş sanırım sıcaktan oldu klima ile ısınıyıruz bazen 30a alıyorum bi kaç gecedirde cok spğuktu 30 dereceden olmuş olabikir
_YanakReisinAnnesii yaseminkcmn en doğrusu bu bende bal kabağını tekrar deniycem bir süre sonra , sizde ek gıda verip zeytinyağı koyuyorsanız içine o da yapmış olabilir asitli birşey sonuçta ben ondan da şüpheleniyorum bazı sebzelerle çok çok karışmıyor yağ çünkü