Merhaba deneyimli anneler ☺️ 16 günlük çiçeği burnunda bi anneyim bebeğim 3 günlükken sarılık oldu 4 gece hastenede yattı çıktı göğüs ucum yok silikon başlık ile emziriyorum gündüzleri emiyor ama geceleri uykusundan uyandırıp emziremiyorum uyanmıyorsa bekle acıkır kendi uyanır dediler bi hece bekledim 2 saat oldu 3 saat oldu 4. Saate girdik acıkıp uyanmıyor ağzına veriyorum memeyi almıyor emmiyor uyandıramıyorum da altını açıyorum ıslak mendil sürüyorum yok asla uyanmıyor bende son çare aç kalıyor diye sağıp veriyorum bana bi akıl verin ne yapacağım benim durumum da olan varmı bide silikon göğüs ucu kullandığım için meme reddi olmazmış biberon kullanımdan öyle diyorlar doğruluk payı varmıdır yorumlarınızı bekliyorum canlar ☺️ Ha bide son olarak meme + mama kullanımda hangi marka mama önerirsiniz ?