Bebeğim 6 ay 20 günlük çok fazla hapsuruyordu öksürük başladı burun akıntısı başladı hastaneye gittik ve klavunat antibiyotik verdi doktor antibiyotik olduğu için korkuyorum. Serum verdiler burun tıkanıklığı için . Antibiyotik den korktum kullanan varmı acaba ? Yada önerisi ilk hastalığımiz o yüzden çok tedirginim yardımcı olur musunuz lütfen teşekkür ederim.